RE: snímání proudu u step-down měniče

Děkuji za RE. K té stejnosměrné složce - ta by měla vzniknout až při průrazu spínacího FETu a nebo může vzniknout i jako důsledek příliš velkého buzení (velkého % PWM) ?
Předpokládám, že pokud bude fungovat stabilizace výstupního napětí tak to 494 uhlídá. A pokud by ne, mám tam klasickou osvědčenou kombinaci tavné pojistky a tyristoru se zenerkou.

Kručinský