Zkouska i2c s PIC

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Středa Březen 2 20:47:00 CET 2005

Dobry vecer
bohuzel jsem se nedostal driv k poste, tak pisu az ted.
Dekuji vsem za odpovedi. Zarucene prozkoumam tu Vasi "knihovnicku"
a potom bych se treba ozval. Napadlo me taky (ted me nemlatte), jestli
neni problem v tom koncovem zarizeni. Vysapnul jsem totiz tu eepromku
z nejakeho stareho boardu. Jedinym zachytnym bodem pro me je v tuto
chvili osciloskop, kterym se snazim "ocmuchavat" vyvody. No a nic tam
nenachazim. Proto tam je vlastne sekvence na stale stejnou cinnost
posilanou opakovane - abych na tom oscilu vubec neco videl.
No uvidime. Jeste jednou diky za spolupraci

S pozdravem,
 MartinS
 sanek.martin@volny.cz