Programovani 18F1220

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Březen 2 16:50:45 CET 2005

Diky za odpoved, to je zajimave. Zajimave je, ze mi to dela u obou dvou kusu
uplne stejne. Ja jsem spis cekal ze nekde delam chybu ja, nez ze by by to
byla chyba v kremiku. No ted jsem zkusil neco pohledat (mohl jsem to udelat
driv, ale fakt jsem cekal chybu jinde) a hle, co jsem nasel:
http://www.newfoundelectronics.com/pics.htm#18F1220%20to%2018F4320%20Nano%20
Watt. Zkusim pohledat u Microchipu.

Dusan Dolezal