leptanie nereze

jochecv@iol.cz jochecv@iol.cz
Středa Březen 2 11:19:08 CET 2005

Da se leptat silnou kyselinou dusicnou (cca 95%) Problem je, ze bezne sezenete nejvic nejakych 65% a priprava silnejsi je dost nechutna zalezitost. A taky to nefungovalo vzdy, asi neni nerez jako nerez. Osvedcilo se mi piskovani. Nechate si motiv vyriznout z obycejne reklamni folie a v kazdem lepsim sklenarstvi Vam to na pockani vypiskuji. Vysledek je mnohem kontrastnejsi nez leptani, pripadne jde do vypiskovanych ploch "vetrit" nejaka tmavsi barva.