Programátor PIC - schéma

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Středa Březen 2 11:02:39 CET 2005

Zdravím,

    já jsem neřekla že to je z principu špatné, ale že mám špatnou
zkušenost. Ty moje programátory prostě nefungovali i když asi kvůli
počítači. Na druhou stranu jsem to zkoušela i v práci na 80386/33 a tam
to také nešlo. Tak nevím.

    Někomu však může fungovat k plné spokojenosti dlouhá léta. Mně ne.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Jirka wrote:

>Saša Svobodová napsal(a):
>
>JDM mi na stolnim PC funguje, ale na notebooku delal veci (a to i s
>externim napajenim). Problemy byly s 12C508/509, treba 16F84 zvladal bez
>problemu.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-3, 01.03.2005
Testovano: 2.3.2005 11:02:41