Re: Atmel ED2 - DMX přijem

Danhard danhard@volny.cz
Středa Březen 2 10:31:11 CET 2005

Jestli umite prepnout COM port na 250kbps tak proc ne ?

Danhard
---------------

Ano zrovna jsem to četl v DS , děkuji za informace
odpoledne až budu doma to vyzkouším po praktické stránce.

Ps ještě mě napadla taková věc , pravděpodobně ptákovina ale zeptám se.

Jak zdroj DMX signalu zde mám pujčený nějaký mini panýlek made_in_china
který puvodně ovládal to ono světlo.
Ovšem pro moje demo pokusy se mě zdá nevhodný takže se mě zrodila myšlenka
použít převodník 232>>485 který tu mám ,, a DMX kanál si posílat
pro DEMO učely z PC prostřednictvím COM portu a napsat si rutinku
v DELPHI.
Myslíte že je to reálné ?

Na netu mě je nabízeno spousty krabiček většinou na USB či LPT port
včetně naduplého SW ovšem toto je nezisková akce tudiž dolary
nebudou o:)) a nějaký free bastl projekt jsem nezaregistroval.

Diky
MCM