VME sbernice

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Březen 2 08:42:26 CET 2005

VME sa zacnem ucit az o par mesiacov, ale v principe je to obycajna
zbernica, takze je jedno kde je fyzicky zastrcena karta. Okorculovat sa
to da tak, ze niekolko pinov na backplane bude dedikovanych na adresny
kluc a kazda karta si pri bootovani precita hardwarovu adresu. Pokial
bude nespravna tak sa z toho vyvodia prislusne dosledky....
b.