Programátor PIC - schéma

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Středa Březen 2 07:50:53 CET 2005

Zdravím,

    s klidným svědomím můžu doporučit tento kousek HW, ten jsem si sama
stavěla a funguje velmi dobře.

http://www.bezstarosti.cz/elec/picprog_7405/picprog_7405.htm

    další je třeba

http://www.bezstarosti.cz/elec/picpg/picpg.htm

    ale ten jsem nezkoušela, takže ruku do ohně za něj nedám.

    Velice zajímavý kousek je třeba u pana Belzy na adrese

http://www.belza.cz/digital/jdm.htm

    ale upřímně bych se bála, nemám dobrou zkušenost s programátory na
COM portu přímo z nich napájenými. Nikdy mi nefungovalai, můj počítač
totiž dává jenom 8V a tak se PICka bouří.

    Jenom drobnost, propojovací kablík, mezi programovadlem a
procesorem, je skutečně potřeba hrozně krátkej, jinak to nefunguje. Je
zajímavé že třeba u jednoho AVR procesoru mám programovací kablík cca 20
cm a funguje krásně, u PICek je potřeba ani ne polovina. Nevím proč, je
to jenom zkušenost.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Pukis Pukis wrote:

>Zdravím,
>před časem jsem si postavil programátor PonyProg, ale ten mi už nevyhovuje. Můžete mi doporučit nějakou osvědčenou konstrukci programátoru PIC, na COM nebo LPT. Hlavě s podporou PIC16F84A, PIC16F62x, PIC16F7x a PIC12F62x.
>Děkuji.
>

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava mozna cista :))
>Virova databaze (VPS): 0509-3, 01.03.2005
>Testovano: 2.3.2005 7:41:59
>avast! (c) copyright 1988-2004 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0509-3, 01.03.2005
Testovano: 2.3.2005 7:50:58