Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Březen 1 22:37:21 CET 2005

Ktery prijimac myslite? DCF nebo UHF? Pokud DCF tak se mi zda ze se
synchronizuje min. jednou denne a po zapnuti nez se prvne nastavi hodiny tak
asi casteji.

Pokud myslite UHF tak pokud se oprvdu vypina tak jedine to muze byt
zajisteno tak ze po zapnuti se zacne prijimat a dele nez 60s (myslim ze ceka
180s) se prijima pokud se nenajde spravny kod tak na to kasle a ceka na
rucni vyvolani synchronizace. Pokud se najde signal tak se jeste nasledne
dvakrat kontroluje zda se skutecne vysila tim je synchronizace nastavena.
Podle mne pak prijimac se zapina jen na par sekund kazdou minutu co je
interval kdy vysila cidlo. Asi se to bere od posledniho vysilani neb to
cidlo trochu ujizdi za cca 14 dni se ten bod posunul proti mym docela
presnym hodinkam asi o 15s ale to bych rekl, ze se da cekat zvlast kdyz je
ten krystal vystaven takovym teplotam co jsou ted.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.