Epilepticky zachvat, alarm

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Úterý Březen 1 21:01:22 CET 2005

Zdravim,

//
//     Bude potřeba zjistit jestli se při záchvatu nevyskytuje nějaký
// charakteristický pohyb nebo třeba zvuk či něco podobného a na to se
// zaměřit. Snímač polohy bude nespolehlivý a budete mít fůru falešných
// poplachů.
//
[M.P.] To se da jednoduse nechat na tom epileptikovi.
Kdyz se bude detekovat zaminka k poplachu, tak se da napr. 30 vterin na to,
aby to mohl před skutecnym vyhlasenim poplachu zrusit...
Samo, ze cim mensi doba reakce na poplach tim lepe...

//     Napadá mně ještě, nestoupne nebo neklesne třeba během začátku
// záchvatu teplota ? Nebo prokrvení periferií ? Nebo třeba nespotí se
// dotyčná osoba ? To bych řekla že byla cesta. Ale o epilepsii toho skoro
// nic nevím a nikdy jsem takového člověka ani neviděla tak opravdu nevím.
//
[M.P.] Tohle muze byt jeste vetsi zdroj falesnych poplachu protože se staci
potom napit horkeho caje nebo starsi osoba muze mit chut na vetsi okolni
teplo atd...

PS: Lidi jsou SV*NE, delejsme s tim neco!!!

S pozdravem,
		Marek pavlu
---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0509-3, 01.03.2005
Testovano: 1.3.2005 20:17:36

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0509-3, 01.03.2005
Testovano: 1.3.2005 20:34:26