Ortutove prasiatko, was: Epilepticky zachvat, alarm

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 1 14:49:32 CET 2005

Souhlasim, ze delat z rtuti kdo vi co je zbytecne. To jezirko by nemusel byt
problem, problem je pokud se to rozdrobi na miliony malych kulicek s velkym
povrchem ze ktereho se to odparuje ve velke plose - pak bych tam asi bejt
nechtel - nechci skoncit s vyzranym mozkem.

RadekCX