Epilepticky zachvat, alarm

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Březen 1 10:52:12 CET 2005

Nevim presne, jak takovy zachvat zacina, ale predstavuji si, ze nejakym
prudsim pohybem. Co pouzit nejaky axcelerometr, ktery by spustil lokalni
minipoplach (pro eliminaci chybnych vyhodnoceni). V pripade, ze by treba do
10s byl tou osobou poplach nejakym tlacitkem eliminovan, nic by se nedelo, v
pripade, ze ne, byl by zpusoben patricny skutecny alarm (SMSka nebo ... nevim
presne, jak se bude privolani pomoci realizovat)

Jakub Serych