wi-fi zarizeni: ovislink vs. edimax

hwnews.martin.vorel@arms.cz hwnews.martin.vorel@arms.cz
Čtvrtek Červen 30 21:56:59 CEST 2005

Pokud chcete vice informaci, tak si prectete informace na teto:
http://beta.marigold.cz/zacinajicim/wds040427.html strance ...je to ona
perla.
Ja osobne mam vyzkousene wds s nasimi podnikovymi AP2000 od Proximu. Mam
to v zaloze jako reseni pro nouzovou situlaci typu prekopnuti opticke
paterni linky mezi huby. Mam spocitany, ze by to u nas o fous utahlo
hlavni podnikove ERP aplikace. Pokud by jste chtel, nekoho kdo se wds
zabyval podrobne, tak ted zrovna se vratil kolega ze sveho doktoradskeho
studia v anglii..delali tam na necem jako sber prumyslovych dat pres
wds..asi pekny zverstvo :) muzu vam dat kontakt.
Jinak na czfree je treba diskuze k tomu ovisovi..je v ni pres tisic
prispevku ...a opravdu kvalitnich informaci se v tom vlakne najde dost.
M.