wi-fi zarizeni: ovislink vs. edimax

hwnews.martin.vorel@arms.cz hwnews.martin.vorel@arms.cz
Čtvrtek Červen 30 16:03:10 CEST 2005

Doporucuji potrebne informace nacerpat na forech www.czfree.cz tady je to OT.

P.S:
Jestli je to v rezimu wds, tak to byl velmi dobry vysledek. Obecne je WDS
rezim povazovan za tezkou nouzovku a jeho rezie je o mnoho vetsi nez bezny
prenos peer2peer nebo ap-client. Pokud by ta AP byla 3 propojena pres wds
tak pocitam ze by rychlost nebyla vetsi nez 6mbits. 4 bych se takto spojit
radeji neodvazil.
Martin