OT: Shanim nekoho z Hradce Kralove

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Červen 30 15:06:11 CEST 2005

Velmi se omlouvam, ale jsem docela zoufalej shanim nutne nekoho z Hradce
Kralove kdo by mel cestu (nebo tudy jezdi) kolem fabriky (ul. Okruzni) na
vyrobu krystalu Krystaly HK.

Potrebuji nejlepe na vikend modelarsky krystal do vysilace Futaba 40MHz 86k.
Obvolal jsem pulku republiky (nikde nejsou) a nakonec jsem skoncil u zdroje
kde maji jeden posledni, ktery jsem si objednal - nicmene pani mne
postrasila, ze je tam momentalne sama a nevi jestli to stihne zitra poslat
(na vikend by to tedy stejne nebylo) a pristi tyden maji podnikovou
dovolenou. Coz by znamenalo ho mit az nekdy dalsi tyden :-(.

Nejezdite nekdo kolem, ze byste mi jej vyzvedli a poslali? Budu se ochotu
snazit nejak vykompenzovat dle pripadne dohody.

Radek Vicek

P.S. Prosim na pripadneho obetavce o odpoved na privat.