OT: vydrz UPS

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Čtvrtek Červen 30 13:07:30 CEST 2005

Vsak o to se celou dobu snazim (zkalibrovat ji), ale ona si stale "mele"
svou, max 3 min.
APC Smart se kalibruje sama, pri vybijeni do zateze cca 50-75% maxima,
viz datasheet k UPS (nebo pokyny pro vymenu aku). Asi si neco blbe
zapamatovala, protoze jedna z novych aku byla totalne spatna (pri zatezi
neudrzela napeti), takze UPS pri zalohovani spadla behem 3s (parkrate
nez jsem na ten aku prisel).

Zkusim jeste variantu s apcupsd.

--
	Petr "měřák" Minář