OT - rychlost dorucovani

turby@chips.cz turby@chips.cz
Čtvrtek Červen 30 09:23:26 CEST 2005

Zdravim,

mohu Vas ujistit ze Vas problem neni na strane HW konference, ale na
strane vasi mail sluzby, ktera je postavena na, s nejvetsi
pravdepodobnosti, Lotus Notes a gateway mate nekde buhvikde nejlepe
pro cely EMEA region ci hure celou firmu. To se pak nedivte, ze Vam
posta chodi pul dne :o)

--
turby@chips.cz