Zpracování zvuku na mém notebuku

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Červen 30 01:31:20 CEST 2005

Dne pondělí, 27. června 2005 22:26 Radim Götz <radim2@infos.cz> napsal(a):
> Mohu-li vám do toho kecnout, zkuste si vybrat i PCI yamahu, byť v OEM
> provedení od tiang ming super electronic jánevímco corporation. S yamahou
> jsem trošku víc přišel do styku a ty čipy jsou osekané studiové věci,
> dokonce
> některé části mají stejné.
>

> Pěkné bludy seješ hochu.
> YAMAHA sice dělá chipy do zvukovek to je pravda,
> dokonce je brána za standart. ALE, ALE pouze co se týká
> SYNTEZATORU . A nevim jak bys chtel pomoci syntezatoru
> digitalizovat zvuk to teda nevim.

Hmmm... Nezli cokoli takoveho pustite do sveta mohl byste se prosim podivat na
specifikaci cipu pro zvukovky co dela yamaha? Dal jsem od ymf754 stranu 1 a 8
jako prilohu, abyste to nemusel hledat. Ty zminene shodne casti jsou nikoli
XG syntezator jak si asi myslite (ten je zde naopak nezrizene osekan ikdyz i
tak hraje vcelku dobre), ale treba nektere prvky v resampleru.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux