Dentakryl - nakup v Praze

Pavel pavel_t@centrum.cz
Středa Červen 29 19:02:46 CEST 2005

 > Dentak kupuju v drogerii Teta na Letenskem namesti (vedle posty,
 > smerem k Letenske plani).
> Ano, to je jedna z mala technickych drogerii, ktera byla "pouzitelna" i
> za minuleho rezimu.

Tuto sice neznam ale mam velmi dobre zkusenosti s prodejnou barev a laku
na Palmovce v Praze 8, nevim presnou adresu ani jmeno, je to v ulici
Zenklova kousek od jejiho usti do Sokolovske. Navic je to par stanic
metrem nebo tramvaji od GM (pro me spise po ceste domu:-) ). Jinak krome
barev tam maji dost jine chemie (naposledy jsem tam koupil vodni sklo
(1l za 27kc) na pokus s vyvolanim desek) a obsluha vi co prodava. Bacha,
ze hned vedle je "klasicka" drogerie parfumerie.

Pavel