OT: vydrz UPS

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červen 29 16:32:54 CEST 2005

Tak jsem to zkusil a zacalo to hibernovat uz asi po 2 minutach (pritom podle nastaveni by to melo zacit hibernovat kdyz budou zbyvat 2 minuty do vybiti baterie). Navic to ten komp nezahibernovalo, ale vyplo.

Baterie jeste nebyla uplne vybita (mela myslim 66% kapacity), kdyz to zacalo hibernovat.

P.K.