Propojení PC s audio, video a ±umy/brumy

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červen 29 15:39:09 CEST 2005

Muzete dat nejdriv zkusmo mensi, rusivy signal je 50 (mozna 100) Hz, coz je dost daleko od 22kHz. Dejte napr. 100n a uvidite, pokud to nepujte, zkuste vetsi a vetsi az to pujde ;) Nezapomente, ze musite zvetsit soucasne oba kondenzatory - jak ten, co oddeluje stred, tak ten, co oddeluje stineni. Je to vlastne jejich seriova kombinace (u te plati, ze celkova kapacita je vzdycky mensi nez mensi z kondenzatoru, pokud jsou stejne, je polovicni).

P.K.

Daląí informace o konferenci Hw-list