OT: vydrz UPS

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červen 29 14:30:25 CEST 2005

V praci mam APC Smart UPS 700 (=700VA), Pentium 4 na 2,4GHz (znackovy DELL) a CRT monitor 17" (AOC). Na UPSce je ukazatel zatizeni - rada 5 LED. Sviti mi 2 LED, pokud mam zaply monitor. Nesviti ani jedna, pokud bezi jen pocitac.

Z toho plyne pouceni, ze nejvetsi zrout energie je monitor, zvlast pokud to bude 19-ka.

Mam UPSku propojenou seriovym kabelem s PC, dialog ve Windows mi rika "odhadovana doba chodu 6 minut".

IMHO by UPSka mela mit takovou kapacitu, aby se pocitac stacil zahibernovat, nez dojdou baterie.

P.K.