USB/3xCOM, bylo: Re: Spojenie viacej RS232

hwm-land@xmail.cz hwm-land@xmail.cz
Středa Červen 29 13:43:46 CEST 2005

> Ak mate dosah na ovladaci program, tak toto samozrejme je daleko
> najlepsie riesenie; u 19200 by som videl ako riesenie aj nejaky
> prevodnik USB/3xCOM alebo USB/HUB/3xUSB-COM.
>
> wek

vite o nejakem prevodniku USB/3xCOM (nebo 2xCOM)? Soucasne to resim krkolomne (USB-HUB, 2x prevodnik == hrooooomada kabelu == polovinu casu misto delat neco poradneho rozmotavam draty)

Uz jsem uvazoval i to, ze si to postavim - USB hub a natvrdo pripojene prevodniky na serial, ale jak rika MK - klonum se porad nedostava casu::D
Marek

Reklama: Když večer nevíš s kým, tak já poradím.
http://new.openads.cz/adclick.php?bannerid=6&zoneid=4&source=&dest=http%3A%2F%2Fwww.tojsemja.cz