H-mustek

turby@chips.cz turby@chips.cz
Středa Červen 29 13:40:56 CEST 2005

Zdravim,

 "profi" buzeni neni vubec potreba, staci 2 tranzistory na jeden
 hexfet a nejaky sikovny nasobic napeti. Cele je to jen o dosazeni co
 nejlepsi strmosti hran a buzeni gate napetim vyssim nez je na drainu.
 V smd se to da nacpat na par desitek mm2. Nebo pouzit P/N mustek, ale
 vykonove Pcka se hure shaneji. Stejne se mi ale u P/N mustku stalo,
 ze se spodni Nka pak spatne otvirali a trochu hrali, zalezi to dost i
 na pouzitem motoru. Pomerne vhodne je take kompenzovat indukcnost
 privodnich kabelu nejakym vhodnym kondenzatorem.

 Pokud trvate na IC buzeni v GME meli treba IR2112 coz je N-fet
 half-bridge driver.

--
 turby@chips.cz