Propojení PC s audio, video a šumy/brumy

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červen 29 13:39:01 CEST 2005

Je to narychlo, ale snad je z toho poznat funkce. Zenerka se vybere takova, aby pri jednom napeti (15V?) byla LEDka zavrena, takze i tranzistor v optoclenu bude zavreny. Pokud napeti bude vyssi (18V?), LEDka se otevre, rozsviti, tranzistor sepne a napeti na vystupu LM317 se patricne zvysi. Hodnoty odporu urcime zkusmo ;)

Aby to pustilo signal i tech 22kHz, budou se muset vybrat ty oddelovaci kondezatory tak, aby to behalo, nejspis nejaky 1n pro VF a cca 1u pro NF, paralelni kombinace...

P.K.