Propojení PC s audio, video a šumy/brumy

Pavel Krafcik pk@pjk.cz
Středa Červen 29 12:58:11 CEST 2005

To přesně nevím. Polarizace se snad ještě pořád přepíná změnou
napájecího napětí 15/18 voltů. Taky se ještě vysílá 22 kHz pro přepínání
frekvence konvertoru. A pak ještě Diseq, pokud by se přidaly další
paraboly. To zatím nepoužíváme. Takže docela široké pásmo.