Propojení PC s audio, video a šumy/brumy

Pavel Krafcik pk@pjk.cz
Středa Červen 29 12:04:23 CEST 2005

Dobrý den,

Mám doma propojeno všechno se vším a to včetně PC a mám ve zvuku brumy.
Mám vyzkoušeno, že brumy zmizí, když odpojím anténní kabely. Problém je
v tom, že kromě TV a tuneru mám ještě satelit. A satelit mi dělá
problémy, protože tady nemůžu použít fintu s oddělovacími kondenzátory,
nebo transformátory, protože po kabelu jde napájecí napětí a další
signály. Co s tím?

Ještě upřesnění: všechny tři anténní kabely vedou do jedné zásuvky ve
zdi, kam vede jeden koax odněkud ze společné antény a paraboly.

Pavel Krafcik
tel: 728 846 005
ICQ: 258721852