Senzor plynu?

aze azehw@volny.cz
Středa Červen 29 10:25:47 CEST 2005

Mame Electrolux 6670P, 2 indukcni a 2 klasicke cervene salajici. Mora se mi
nelibi proto, ze ma senzorove ovladani vpravo, ta nase to ma zepredu. Kdyz
tam stoji hrnec, je to blbe pristupne. Jinak to bude podobne, ale cena u
nasi byla nizsi nez je u Mory. Indukcni jsou vepredu, salave vzadu. Na
indukci nefunguje "obycejny" nerez , sklo. Naopak funguji stare a obycejne
levne zelezne hrnce. Vyhodou je i to, ze se "to" po nadzvednuti nebo sundani
hrnce hned vypne (nemusim vysvetlovat proc). Varit se da i pres papir ci
uterku :-))
AZE

----- Original Message -----
From: ""Zíka Aleš, Ing."" <Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Wednesday, June 29, 2005 10:04 AM
Subject: RE: Senzor plynu?

Muzu se zeptat na znacku, manzelka prave planuje kuchyn...

Zatim jsme uvazovali o MORA 4270
(http://www.mora.cz/katalog.php?skupina=VD&poradi=0&jazyk=cz). Prijde nam
lepsi si tam "pro sichr" nechat dve klasicke plotny, kdyby nekteremu hrnci
indukce nesedla.
Nebo myslite, ze to je blbost a mit indukcni vsechno?

Dik,

Ales Zika
CSE Spoje Pelhrimov

http://results.cz