OT: o OT

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Červen 29 09:27:04 CEST 2005

Zdravim vsetkych.

Vcera tu niekto poslal 1 (slovom: jednu) OT spravu (stenata), mimoriadne
slusne podanu, a jasne oznacenu ako OT.
Na to prislo okolo 5 podrazdenych "prispevkov", ze je to OT (a prekvapil
ma neprijemne slovnik niektorych glosatorov).
Dalej prislo okolo 20-30 prispevkov o tom, co je to OT a ako s tym nalozit.
Mne to pride, ze to 1 OT vobec nevadi, ale to nekonecne plkanie naokolo hej.

Moj navrh je jednoduchy, skusme dodrziavat niekolko jednoduchych pravidiel:
1. Ak K VECI nemam co povedat, nepoviem NIC
2. NIE SOM LENIVY a nekliknem bezmyslienkovite Re: (s tym suvisi napr.
odmazanie nepotrebnych casti, ale aj bod 3.)
3. Ak sa mi nieco nepaci, riesim to OSOBNE (to suvisi s 2)
4. Ak niekto (ktokolvek) povie STOP, zamyslim sa nad tym

Dakujem za pozornost.

wek