Vysokonapatove rezistory

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Červen 29 09:23:50 CEST 2005

Pokud plati standartni pravidla pro poskytovani penez z EU tak spravna
definice je takova, ze zbozi musí pochazet (byt vyrobeno) v clenskem stane
EU. Jinak recebo americka firma s distributororem v zemi EU nestaci, ale
firma z EU která koupi odpor v USA a na uzemi EU ho pokropi svecenou vodou a
opatri nalepkou Made in EU staci , protoze jeji vyrobky pochazi z EU,
pricemz je jedno jak dalece obskurni je jeji vyroba a tak staci i zde
uvadene prebaleni pokud je vysledkem produkt firmy z EU nikliv puvodni
produkt :-).

Je to pakarna, ale jsou lidi a firmy, které na takovem prebalovani
vydelavaji miliardy eur a když mate prachy tak mate vliv a kamarady v
bruselu a zaridite aby to slo :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Wednesday, June 29, 2005 9:01 AM
To: HW-news
Subject: Re: Vysokonapatove rezistory

Daniel Valuch napsal(a):
> nie, dovod je velmi jednoduchy. 20 europskych statov sa sklada na
> rocny rozpocet vo vyske takmer 1 miliardy eur pre toto laboratorium.
> Je preto ciste logicke ze si chcu svoju investiciu chranit a teda
> objednavky laboratoria smeruju naspat do clenskych statov ktore ho zivia.
> S bolsevikom to nema nic spolocne. Myslim ze to nie je tazke pochopit.
> Navyse obchodovanie s USA je vzdy 'pain in the ass'.

No, ono to lze vzdycky nejak "zduvodnit". Muj nazor je ten, ze poskytovatel
penez by si mel hlidat uspesnost vysledku a ekonomicke vyuzivani tech penez,
a ne urcovat, za co jmenovite se ty penize utrati.
Proste je to opet byrokracie, dirigismus a velmi podobne postupy, jako byly
za komunismu (to je to, co to ma spolecneho, zazil jsem to v bohate mire).

Vecne vzato si myslim, ze byste se skutecne zbavil rady starosti, kdybyste
objednal ty odpory _odkudkoliv_ pouze na zaklade nejvyhodnejsiho pomeru
cena/vlastnosti. Vyrabi se jich opravdu dostatek.

BTW: neodpovedel jste mi na otazku, zda se omezeni tyka zeme puvodu, nebo
jen distributora. Pokud je to b), je skutecne mozne "inteligentni"
obchazeni tim, co uvedl kolega (nakup nekym z EU a prebaleni do jine
krabice)?

--
Jirka