Senzor plynu?

AZE aze@seznam.cz
Středa Červen 29 09:13:22 CEST 2005

To uz neni dlooouho pravda. poriddte si indukcni plotynky a na plyn
zapomenete velmi rychle. Plotynky jsou prakticky stale studene (teple od
hrhcu) a NIC se tam, ani kdyz hoodne chcete, nepripali :-)) Rugulace a
odezva praktiky okamzita, ne jako u zhave sklokeramiky.
AZE

Na vareni je IMHO lepsi zas ten plyn (hreje to hned a je to snad i levnejsi
nez elektrika, nema to setrvacnost, takze plotna pak neni dobu horka jako u
elektriky...). Jo a ohrat hrnicek mlika tam trva snad stejne dlouho jako v
mikrovlnce... no mozna o chlup dyl.

P.K.