Vysokonapatove rezistory

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červen 29 08:37:21 CEST 2005

nie, dovod je velmi jednoduchy. 20 europskych statov sa sklada na rocny
rozpocet vo vyske takmer 1 miliardy eur pre toto laboratorium. Je preto
ciste logicke ze si chcu svoju investiciu chranit a teda objednavky
laboratoria smeruju naspat do clenskych statov ktore ho zivia.
S bolsevikom to nema nic spolocne. Myslim ze to nie je tazke pochopit.
Navyse obchodovanie s USA je vzdy 'pain in the ass'.
b.