Kam to speje s konferou?!

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Červen 29 08:26:53 CEST 2005

> No to je prave ono - kdyz nekdo chce plkat, tak zaroven potrebuje aby ho
> nekdo poslouchal. V plkacich konferenci publikum neni, tak se holt musi
> nacpat jinam. Omlouvat to pomoci OT neuznavam.

To neni omlouvani pomoci OT, to je proste o tom, ze kdyz uz je to off-topic, kteremu se proste neda vyhnout (praxe ukazala), tak aspon to minimum je jednoznacne odliseni v subjektu, podle ktereho se to da odfiltrovat bud do zvlastni slozky nebo rovnou mazat. Kazdy (aspon trochu rozumny) mail-klient to umi. Svyho casu me to taky stvalo a mel jsem snahu zapusobit jako admin (prestoze na to asi ani nemam pravo, pac jsem jen radovy uzivatel konference), ale nekolik lidi me servalo, ze jesi se mi to nelibi, at se odhlasim a ze jenom off-topic temata udrzuji konferenci zivou (nebo neco v tom smyslu).

Taky me stvalo, ze pod serioznim subjektem se resily off-topic temata, proste z debaty o bezolovnatem pajeni se najednou stala debata jesi linux nebo windows bez toho, ze by se nekdo obtezoval zmenit subjekt nebo tam pripsat to "OT:". Takze pokud nekoho fak zajimalo to bezolovnate pajeni, musel cist i uplne zbytecne blaboly.

Nejaky admin by tady mohl fungovat, nekdo s autoritou, nejlepe primo nekdo z HW.cz.

Jenze to stejne dopadne jako dycky, chvili o tom budem kecat, nic se nevyresi a za mesic to bude zase ve starych kolejich, nekdo napise "Kdyz je ten patek, je lepsi Tucnak nebo Wokna?"...

P.K.