Senzor plynu?

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Středa Červen 29 07:22:43 CEST 2005

Ja hlidam plyn (ale jen CO) v jednom velkem podniku na x mistech a pokud se tam vyskytne vice nez x casu, tak prijedou hasici, ale to asi neni to prave orechove ;-)).

Vyvoj software C++ ,Visualprog,
PDA PocketPC,TCP/IP komunikace,RS232(485), rízení,sber dat. OpenGl Technology engine

  http://www.visualprog.cz