Tak už se blbne nejen v oblasti High-End audio

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Červen 28 23:31:41 CEST 2005

ale i v oblasti High-End video. Cituji z jedné diskuse na jednom
diskusním serveru:

"Pro zdejší šikovné bastlíře mám konečně dobrou zprávu. Máme na skladě
konečně digitální kabel SUPRA HF100 v metráži. / mimochodem jako první v
Evropě!! /. Celokovové zlacené konektory SUPRA typu DVI-I a DVI-D jsou k
dispozici rovněž! Tento nový kabel chodí s konektory od téhož výrobce do
délky 20 metrů! / certifikován /. S konektory od jiných výrobců již
firma tuto chodivost nezaručuje. Cena za 1m........ 267.- Kč, konektory
350.- Kč / cena s DPH / Bližší informace na našich webových stránkách"

Když mi nějaký audiofil líčil "mírně nasládlý zvuk ve tvaru koule s
dozvukem zralých meruňek", tak jsem to jakžtakž dokázal pochopit.
Tohle je i na mně moc. Jak se pozná digitální kabel od nedigitálního ?

Zdraví PavelK