Paralelni konference -- Re: OT: daruji stene - nechcete?

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 28 22:27:53 CEST 2005

> Jojo. Velci bratri naslouchaji obcas naslouchaji a nestaci se divit.

To i mali bratricci, ale to uz je jejich udel :-(

> Vzpomina si nekdo jeste, jaka byla vlna odporu proti pravidlum, jez mela
> platit na konferenci MCU, kdyz byl Kosta marod?

Tady se vloudila chybicka, pokud vim, tak tam zadna pravidla nebyla, krome
mnou
deklarovane sebecenzury a prosby o dodrzeni tematickeho zamereni.

Jedina vlna odporu se ozvala v okamziku, kdy chtel Robin zavest
trochu poradku do drbarny, ktera se s touto partou vlece uz peknych
par let. Respektive si dovolil vystoupit jako ADMIN na coz mel plne pravo.

Jen nekteri zaslouzili clenove teto pivni seslosti si neuvedomuji, ze ne
oni,
ale provozovatel konference ma pravo si s konferenci nalozit k obrazu svemu.

> Klidne nastavim konferu jako moderovanou, ale opravdu to zdejsi osazenstvo
> chce?

Nevim co chce zdejsi osazenstvo, to je mi popravde naprosto fuk.
JA chci mit pokoj od linuxu, globalizace, mrkvosoftu, politiky,  zmrdu a
pribuznych temat.
A opravdu nemam zajem se za kazdym druhym dotazem koukat na stupidni
odkaz do googla - jednou, petkrat, mozna i desetkrat to je zabavne, pak to
zacne byt uz ohrana pisnicka. Proti odkazum na exoticke vyhledavace nic
nemam, ale googl  je uz prece ne dost proflaklej :-)))))

S pozdravem
MK