Paralelni konference -- Re: OT: daruji stene - nechcete?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Červen 28 20:34:42 CEST 2005

S administratorem souhlasim.

A abych jen tak neplkal tak se klidne hlasim (stejne bude muset byt jeste
nejaky zaloznik).

Me to je jedno (nadavat si nenecham :-) - ja to klidne budu delat - mam ted
doma uz rychlejsi pevnou lajnu a z prace take mohu. Prihlasenou konferenci
mam jak doma tak v praci takze jsem temer stale on-line.

Druhou konferenci bych asi nezakladal - jeden cas to tu fungovalo docela
dobre (aspon podle mne) - kdy myslim vetsina lidi tolerovala a snad stale
toleruje odchylky od elektroniky smerem k programovani a strojarskym a vubec
technickych oborum (treba chemie).

RadekCX