OT: daruji stene - nechcete?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Červen 28 19:08:34 CEST 2005

Naprosty souhlas, tech s prominutim hovadin uz je tu opravdu presprilis.
Kdyby vznikla paralelne konference stejne skupiny lidi (nebo podobne), tak
bych si ji asi i prihlasil, hezky by se mi to tridilo vedle a kdybych se
potreboval odreagovat, na neco si postezovat atp. tak by se treba hodila
(ikdyz si nevzpominam, ze ja bych sem neco takoveho napsal).
Ale sem to kurva opravdu nepatri !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kdo konferenci pozoruje jako my, co ji mame prihlasenu sedum let a vice,
nestaci se divit, co se stalo.
Jakub Ladman
PS: Prominte silne sproste slovo, ale proste slusneji to vyjadrit
neumim/nechce se mi.