DPS-fotocesta

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Červen 28 18:54:10 CEST 2005

hwm-land@xmail.cz napsal(a):
> ja strikam tam, kde pak susim (aspon do zatuhnuti). Uplna vodorovnost
> IMHO neni podminkou. Ja na to nijak zvlast nehledim. Jen tu desku mam
> vzdy trochu vetsi (tak 1-2cm na kazdou stranu). To, co stece, to
> udela ohyzdnou vrstvu na jednom kraji (ktery mne stejne nezajima -
> proto tam je ten okraj). Zbytek ma krasnou rovnomernou vrstvu

Presne tak, totez.

Lidi, co kdybyste vic delali a zkouseli a min se bali? Kdybyste tusili,
co byvalo za srani se starou (ted nevim - mozna lachemackou?) negativni
emulzi Grafolit.... Byla vodova a na zelatinove bazi, samozrejme ne ve
sprayi -> temer vzdy delala na folii "oka" a ruzne jine brikule, pomalu
schla a nesmela se prisouset, jinak popraskala. Byla k ni specialni
vyvojka, ktera se rychle vycerpala a nebo bez jakehokoliv duvodu
ztratila vyvolavaci schopnost, samozrejme se nedala sehnat (nakonec ani
cela puvodni sada, kde byl krome vyvojky a emulze jeste zahlubovac a
tusim videnske vapno na cisteni folie - jmenovalo se to mam dojem
"Souprava na vyrobu plosnych spoju fotocestou" a clovek to koupil
vzdycky jednou za dlouhou dobu omylem, kdyz se bolsi zrovna vzepjal k
neobycejnemu vykonu...).

Jo a k tem vsem potizim (jeste jsem zapomnel na _negativni_ rucni
kresleni predlohy tusi na pauzak): nakonec to slo taky. Lidi jsou dneska
desne rozmazleny...

--
Jirka