Ceska Televize a poplatky

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Úterý Červen 28 12:45:02 CEST 2005

Tak si platte 3x nebo 10x vetsi poplatek pokud to budete chtit a pokud
projde komancsky navrh. Ale nevim proc bych ten 3-10x poplatek mel
platit i ja jenom kvuli tomu aby nekolik procent naroda mohlo sledovat
CT2 bez reklamy. Takovouhle charitu provozovat nechci! Svoje penize bych
radsi daval na neco prospesnejsiho.

Petr Tomasek napsal(a):

>Statni firmy taky moc nemusim, ale musim rict, ze jedinej
>program, na ktery se v tyhle zasrany zemi da nekdy divat
>je ct2... pokud tam zrovna neni nejakej debilni fotbal :((
>
>... a k tem reklamam: to radsi budu platit 3x tolik televizniho
>poplatku, kdyz se me nebude nikdo snazit vymyvat mozek..
>Pri reklame automaticky prepinam, nebo aspon tlumim zvuk...

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava cista.
Virova databaze (VPS): 0526-1, 28.06.2005
Testovano: 28.6.2005 12:45:04