Jak premerit SMD kndenzatory v pasku ??

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Červen 28 07:29:10 CEST 2005

No ja nevim, kriticky faktorem bude SPOLEHLIVOST, nemyslim mereni,ale
obsluhy. Staci 1 chyba, a pokud je to na osazovani nejakych zarizeni, tak je
pruuuser na svete a pekne se to prodrazi. Pokud je to na prodej (takhle
nakouskovane mi to prijde pravdepodobnejsi) tak by to asi bylomin kriticke,
ja aspon uz neverim nicemu a vzdy koupene pasky premeruju a popisu. V GM
jsem dostal misto 22p 100n a XTal s tim nejak nechtel kmitat....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Tuesday, June 28, 2005 7:18 AM
To: HW-news
Subject: RE: Jak premerit SMD kndenzatory v pasku ??

¨Kosťo, co se zeptat místních konferujících - určitě by se nás deset našlo,
každému dát hromádku 800 pásků a vyhlásit soutěž kdo to první roztřídí a
doručí, dostane od Tebe jeden set grátis...
Když si čtu, teda teď už jenom mažu bláboly o televizních poplatcích,
myslím, že by ten čas byl využit smysluplněji.
ale bez legrace, klidně mi jich krabici pošli, ty dvě hodinky si najdu. Na
měření SMD mám pinzetové měřicí hroty udělané z jehel do šicího struje a
plexiskla.

Kručinský