Odlévací hmota vhodná pro konektory ?

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červen 27 23:13:30 CEST 2005

Pavel Kořenský napsal(a):
> No, vakuum by možná nemuselo být problém.
>
> Stačilo by formu (pokud by byla pevná) po nalití směsi zavřít do sáčku a
> odčerpat vzduch, na bubliny to stačí.
> Kompresor na to mám, ještě z doby, kdy jsem si laminováním na skleněné
> desce vyráběl potahy křídel pro modely letadel.
>
> Jako piny do formy bych chtěl použít kolíky z oboustranné lámací vidlice
> (v GM se to jmenuje PRSL20, Skl.č.832-016). Ta do dutinky z precizního
> DIL soklu pasuje jako prdel na hrnec.
>
> Asi jsem svůj úplně první dotaz blbě formuloval. Já mám v hlavě zhruba
> následující postup:

> [...]

Uz jsem se k tomu vyjadril. Forma je lepsi ze silikonu (nemusi se
lestit, nepotrebuje separator a odlitek se z ni velmi snadno vyndava,
nemusi byt konicka), opomnel jste prunik hmoty do dutinek zepredu (ty
koliky je neutesni - je potreba ten jejich predek nechat nepatrne
vycnivat nad hladinu, jak jsem napsal), rychletuhnouci epoxidy jsou na
draka a lepsi hmota nez epoxid na tohle neni. Na vyrobu formy je potreba
udelat pozitivni model (mnohem snaze se vyrabi) a ten zalit do silikonu.

No, rozhodnete se sam a uvidite. Mimochodem: WD40 jako separator urcite
ne, je malo mastny. Mastny separator ale taky ne, protoze zpusobuje
neztuhnuti povrchove vrstvy epoxidu. Jedine tvrdy vosk (dobry je vceli)
nebo treba PVA. Silikon je ale silikon.

--
Jirka