popularizace chemie --- Re: velmi OT // Re: OT pri patku: branne cviceni

David Kucera david@cybertex.cz
Pondělí Červen 27 23:12:31 CEST 2005

krasne ses rozepsal, zadne OT

neda se nez PLNE souhlasit
bohuzel to neni jen na katedre kde jsi ty pusobil ale na hodne dalsich
spoluprace treba soukroma firma + VS je mnohdy nerealna paklize se
nejedna  o firmu jako oskar atd .
ziskat grant od grantove agentury nebo jineho subjektu na podporu vedy a
vyzkumu je skoro nemozne
firme chybi tzv. akademicka puda a sehnat ji je velmi tezke
druha vec ruzne komise a kupa lidi co o tom rozhoduje ma svoje zajmy a
pokud nema tak nicemu nerozumi
a pokud se neco zajimaveho urodi tak ti co za tim stoji nesezenou blbych
par desitek tisic na uvedeni do praxe
nejvice na tom stve to ze to clovek nezmeni :-((

David Kucera
technical director
CYBERTEX CZ, s.r.o.
GSM +420 728 719 427