RE: Odlévací hmota vhodná pro konektory ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Červen 27 21:36:01 CEST 2005

On Mon, 27 Jun 2005, Pavel Kořenský wrote:

> No, myslel jsem, že bych použil dutinky z precizních DIL soklů. Ty na
> kolíky pasují (několika lidmi na Internetu to bylo úspěšně vyzkoušeno).
>
> Idea je v tom, že bych vyrobil formu, která bude vypadat jako sameček
> (tedy to co je ve foťáku) i s piny.
> Na piny se nasadí dutinky s naletovanými kablíky a celé se to zaleje. Po
> zatvrdnutí se z formy vyjme hotový konektor.

Co vzit ty zde zminene Fpiny D-SUB FCK naletovat na ne licny/kablik.
Prevlect pres ne smrstovaci buzirku a smrstit (ochrani ty Fpiny proti
zaliti). Pak to nasadit na ty piny ve fotaku (mozna tu zdirku ve fotaku
vymastit separacnim olejem). Pak na ten fotak dat/prilepit jeste valecek
(z papiru) ktery vytvori formu pro teleso konektoru. Nasledne to cele
zalit zalevacim silikonem, takovym tim mekcim. On je dost pevny aby to
fungovalo a v pripade neuspechu to pujde ozdibat pinzetou a nez*urvi se
fotak. Kdyz se tam da ten separacni olej, tak to vyleze ven snadno.

Jediny problem bude pri zalevani - vyhnat vzduchove bubliny aby to dobre
zateklo a obteklo vsechny piny v te zdirce.