OT: Re: Ceska Televize a poplatky

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červen 27 15:07:11 CEST 2005

Dalibor Straka napsal(a):

> Koupil jsem si domu (mamince do kuchyne) malou LCD televizi(cku).
> http://www.denver-electronics.com/pages/webside2.asp?articleGuid=7843&menuGuid=5386&subMenuguid=5394
> Myslite, ze je take detekovatelna?

Nejspis ne, nema H ani VN rozklad.

Kdyz uz jsme ale u toho: nechapu, proc se kazdej muze zblaznit z
nejakeho kila nebo kolik vlastne mesicne. Kdyz uz obcas koukam na TV,
pak vyhradne na CT (spis 2 nez 1) a ty penize mi pripadaji vcelku
adekvatni. Urcite radeji zaplatim tento obolus, nez abych se nechal
(eufemisticky receno) oblbovat tema _neskutecnejma hovadinama_ na
zumpoznich stanicich H@VN@VA a PRIMA...

Uvedomujete si lidi vubec, kolik penez z vas bolsi, globalizatori a jine
lahudkove subjekty vytahaji za mnohem vetsi kraviny, prip. vubec za nic?

BTW: uz jsem to tady psal - ja jim platim dokonce dvakrat, jednou jako
obcan, podruhe jako zivnostnik (to se podle bolsiho predstavy vzdycky
rozpoltim). A to jsem tu televizi na opravu nemel uz hezky dlouho...

--
Jirka