TESLA a pekna krabice [Re: chlazeni diod. mustku]

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Červen 27 14:46:34 CEST 2005

> Ta krabice je fakt perfektni. Nevite kolik by mohla stat podobna dnes? A kde
> ji sehnat? V tu dobu co byla tahle bedna kupovana stala 1500Kcs. Je to od
> TESLy.

Neni to "ALMES"?
Ta bejvala docela dlouho v prodeji i po '89.

S tim se poji muj dotaz, zda nekdo nezna nejake prazske (pripadne i
mimoprazske) zbytky ELTOSu. Ten jsem hojne navstevoval v Biskupcove
ulici, pak jsem byl asi 2x kdesi na Sokolovske, ale pak, zda se mi,
zmizel a ja uz ELTOS nenasel.

Nebo nejakej kram, kde by se daly najit takove ty skvosty jako TESLA
CCD M??0256 ap. (cimz nemyslim bazar u Kaliguly, kterej 3 hodiny
machruje, pak cloveku nabidne za 10nasobek rozumne ceny nejakou
blbost, a jeste ho serve).

ZdraviM.P.