Ceska Televize a poplatky

peterm servis@centron.sk
Pondělí Červen 27 13:17:54 CEST 2005

 Neviem,ako v Cechach ale na Slovensku platime aj umelcom dan v cene
reprodukcnej elektroniky.To znamena,za aj ked v zivote nevlozim do CD
prehravaca slovensky titul,musim za to platit.
 Ja napriklad TV nepozeram ale televizor mam,lebo ho potrebujem pri opravach
videi,DVD prehravacov a podobne.Mohol by som ho pouzivat ako osciloskop,
terminal a mozno i inak a na vysielanie TV ani nemrknut.Pritom som zo zakona
povinny poplatok platit.Co je na tom spravodlive ?
 Uz davnejsie rakuska televizia bojovala proti ciernym posluchacom takym
klipom,kde auto s antenou jazdi po ulici a ked najde cierny prijimac,vtrhnu
do bytu nejaki ludia v uniformach.Asi po tyzdni to schytali od nejakej
organizacie na ochranu ludskych prav a museli sa omluvit vsetkym
divakom.Bola z toho pekna afera,skoro to stalo flek riaditela ORF.