OT: Ceska Televize a poplatky

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Červen 27 13:07:47 CEST 2005

1) Dalnicni znamka - a co takhle povinne ruceni? To by kdekdo mohl rict, ze prece nikdy neboura, tak proc ho ma platit...

2) Chcete rict, ze se vubec, ale vubec nikdy nekoukate na CT1, ani CT2?

3) Ostatni TV snad zivi reklama. Je fakt, ze CT se na te reklame taky "prizivuje", ale zaplatpambu s ni aspon kazdych 25 minut neprerusuje filmy.

4) Podomni obchodnik - v mym pripade platim za sluzbu, kterou chci (CT se mi libi).

5) Prirovnani CT k charite se mi nejak nezda.

6) Regulovane najemne - o tom nic nevim, tak na to nemam nazor.

P.K.