OT: Ceska Televize a poplatky

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Červen 27 11:52:08 CEST 2005

Fak nechapu, 75 korun mesicne snad nikoho nezruinuje, sam patrim mezi ty lidi, co se obcas divaj i na ruzne dokumenty na CT2, na filmovy klub atd. Nikomu to nevnucuju, je to proste muj vyber.
U nas podle zakona kazda domacnost, kde je TV (potazmo rozhlas), musi platit koncesionarske poplatky. Dodrzovat zakony je snad normalni ne? Omezeni rychlosti 50km/h v obci se taky mnoha lidem zda nesmyslene, proto vsichni takovi jezdej 100-vkou (ti slusnejsi do 70). Dalsi skupina lidi tvrdi, ze zakon na zakaz mekkych drog je nesmylny a pestuji konopi.

Poplatnik CT jsem od zari minuleho roku, co jsem si poridil vlastni byt a uz me taky stacili nakrknout - pac jsem to ze zacatku platil prevodem z uctu (ted uz to mam pres SIPO), tak jsem poradne nevedel, jesi uz jsem ten kterej mesic zaplatil nebo ne a podarilo se mi nezaplatit za dva mesice (11,12) - kdyz mi prisla upominka mejlem, zaplatil jsem okamzite. Akoratze potom, co CT prodala vsecky pohledavky firme na vymahani dluhu, tak ty prachy po me chteli jeste jednou. Posilal jsem jim screenshot ze Servis24.cz, (vypis z transakcni historie), snad jim to bude stacit jako doklad.

P.K.