NB -> TV ?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Červen 27 11:12:30 CEST 2005

Mozny to je, pokud je tam 7 pinu, tak to znamena max. 6 restartu notebooku, nez se objevi obraz (grafika testuje impedanci 75ohmu pri startu kompjutru). Jinak - taky by to mohl byt minidin kompatibilni s S-video konektorem, jen s tim rozdilem, ze ma navic nektere piny, ktere se ale pri jednoduchem pripojeni k TV nepouziji. Pro zapojeni s-video viz www.hardwarebook.net. Na pokusy staci zapojit s-video do composit-cinch konektoru na televizi, obraz tam bude, ale jen cernobily (s-video ma 4 piny, 2 jsou zeme, zbyle dva je jas a barva, pochopitelne je potreba zapojit ten jas pro CB obraz).

P.K.